• Newbie
Geometrijska kožna jastučića metalna kozmetička ploča kozmetika ladirana koža od nehrđajućeg čelika Ženske torbe za šminku Checke

KM 40.55
Dostupnost
Proizvod je dostupan

Materijal : Izdržljiv nehrđajući čelik, ivice i uglovi ladice su okrugli i glatki bez strugača za kosu Organizator TUŽITELJSKI ORGANIZATOR Organizator Tvrdi torbica Mali slučaj šminke imaju bočne karte za usne za usne. Jednostavan dizajn sa čistim linijama.Leather Oval za pohranu, dobar sjaj i jednostavan za čišćenje nakita za putovanja Clears Organizator za šminkanje Organizator šminke s ružnim držačem Organizator sa malim šminkama. Ovaj organizator ladice savršen je za uredno raspoređivanje vaših ručnika za goste, četke za kosu, kozmetičke četkice za šminku Skladištenje Torbe za šminku Žene Checke Tackup Dance Makeup Makeup Artist Must Haves Organizator za šminkanje za šminkanje. Prednost : visoka čvrstoća i upotreba za duže od plastične ordinacije za šminke za šminku Žene torbe za šminke za brijač za šminkanje umjetnika Putnička služnica Veliki organizator za šminkanje Travel Prijenosni organizator šminke Makeup Artist MŠiroko se koristi : trpezarijski stol, kuhinja i ostala mjesta Checke šminke torbe za žene šminkerne torbe za šminku Checke Makeup Artist MUSION MUSIONSKE MUSION STAME MUPICE za male prostore za pohranu kose Put. Geometrijska kožna ploča metalna kozmetika ladica za pohranu kozmetika kožnih čelika ženske torbe od nehrđajuće kozmetike kozmetika kozmetika kozmetika od nehrđajućeg čelika čaj za pohranu ploča Kozmetika Nakit Materijal : Metal Boja : Kao što se slika prikazuje ( Zbog razlike između različitih monitora, može imati blagu razliku u boji. Molimo provjerite da ne smetate prije narudžbe, hvala!) Veličina paketa : Ako je oblik drugačiji, što je prikazano na slici (prikazano na slici ( Molimo vas da se dovedite 1-3 mm Greška zbog ručnog mjerenja. Molimo provjerite da ne smetate prije naručivanja.) Proizvodi uključuju : 1x pladanj za pohranu, tablicu, kutiju za pohranu za polaganje šminke.

U svojstva

Proizvodi u kategoriji