• Newbie
Nuobesty Resin klavir Glazba Napomena Olovka Pot šalica Šminka držač četkica za stolni kontejner Organizator za muzičare Dekor za igrače

Nuobesty Resin klavir Glazba Napomena Olovka Pot šalica Šminka držač četkica za stolni kontejner Organizator za muzičare Dekor za

KM 9.49
Dostupnost
Proizvod je dostupan

? Također je idealan poklon za poklon za nošenje olovke za vaše prijatelje ili obitelji, svidjet će im se. ? Idealan držač za šminkanje, držač za drhta za olovke može se koristiti i za držanje olovaka, sundries itd. Pomaže u organiziranju nosača olovke za resetinu učvršćivanje vašeg stola i zadržite ih čistim i uredom. Prekrasan izgled, napravite lonac od drva za olovke ljepše. Može se koristiti kao ukrašavanje domaćinstva. ? Visokokvalitetni materijal za smole za smole za drhtavicu za izdržljive i dugotrajne upotrebe. ? Također je idealan poklon za poklon za nošenje olovke za vaše prijatelje ili obitelji, svidjet će im se. ? Idealan držač za šminkanje, držač za drhta za olovke može se koristiti i za držanje olovaka, sundries itd. Pomaže u organiziranju nosača olovke za resetinu učvršćivanje vašeg stola i zadržite ih čistim i uredom. Prekrasan izgled, napravite lonac od drva za olovke ljepše. Može se koristiti kao ukrašavanje domaćinstva. ? Visokokvalitetni materijal za smole za smole za drhtavicu za izdržljive i dugotrajne upotrebe. Karakteristike - Boja : slučajna boja.- Materijal : Slin.- Veličina : Pribl. 10.00x10.00x5.00cm / 3,93x3.93x1.97inch.- visokokvalitetni materijal smole za izdržljivu i dugotrajnu upotrebu. - Pomaže u organizovanju vašeg stola i tablice i drži ih čistom i urednom držaču za četkicu za šminku, može Koristi se i za držanje olovaka, sundries itd. - Idealan je poklon za vaše prijatelje ili porodice, svidjet će im se. Paket uključujući1 x spremnik za olovke.

U svojstva

Proizvodi u kategoriji